Tur ja har min Alice

Det har hänt mycket och vissa saker håller ja hemligt, men som har påverkat mej både positivt och negativt.. Men förhoppningsvis mest positivt.. Berättar en vacker dag för er, så ha tålamod :)

Idag har jag jobbat o slitit i vanlig ordning... Plockade upp min kära syster yster för att dra till skyttehallen och träna.. Nere i hallen bjöds det på mycket skratt och många skott avlossade hehe. Älskar dej kära syster! <3 Måste säga att träningen gick sådär, började otroligt segt men efter ett tag började det lossna och då blev ja betydligt mer lättad. Efter träningen körde ja hem och donade lite innan ja bestämde mej för att gå en runda i stormen. Måste säga att det blåste duktigt ute! Det kändes precis som om det va tvärdrag genom hela huve, mindre skönt kanske, smått bitande kallt i vinden oxå.. Det är verkligen höst!! Även om det nu har blivit höst så  njuter ja nog lite.. Det är ju så mysigt att få tända lite ljus, gosa in sej i flufftäcket och kolla på tv.. Det tråkiga e ju att man e själv :( Eller själv o själv e jag ju faktiskt inte, har ju min underbara kisekatt Alison hehe som ligger helt utslagen bredvid mej. Hon är hur go som helst! Inatt sov hon på mej!!! Tror ni hon saknat mej nått? Ohh yeah.. Hon har nog saknat egentiden med mej och jag har saknat henne så galet mycket, hon är mitt allt! Tur ja har Alice som alltid finns för mig i alla lägen...  <3 Love her!!

Imorgon kommer det bli träning igen för min del.. trivs bra där nere i hallen :) När allt flyter på är det en sån go känsla i hela kroppen :) Men innan träningen är det jobb för hela slanten.. bara till att tuta och köra..

Natti natti! Puss o kramisar från Alison och Mej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0