tjejmyskväll

   




Wihoo idag har jag minsann hunnit med mycket.. Jag har hunnit skälla på mina tränare, tränat, shoppat, kollat handboll tillsammans med min gobit Martina. Vi inledde allt med en gofika/lunch innan vi drog igång med shoppingen. Tror ni att jag blev mätt som en tok efter den bakade potatisen då? mhm! Som ni ser så har ja shoppat en blå fin tröja, chinos och denna fantastiska ljusbrickan som jag dekorerade med lite glaspärlor :)

Ikväll blir det en spontan tjejmyskväll med film och tacos och som efterrätt blir det fruktblandning & nötter :) Perfekt uppladdning inför imorgon, då det är tävling.. Älskar myskvällar med dem jag verkligen tycker om med hela my heart <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0