Första tävlingen för säsongen avklarad

Idag va det säsongens första tävling, en dubbeltest på hemmaplan. Kände mej lagom motiverad när jag klev upp, not! Sovit riktigt illa, ja brukar inte klaga i vanligafall på att kliva upp.. men idag tog det emot lite grann.

Ja brukar alltid gå ner i hallen typ 1 timme tidigare för att hinna förbereda sej lite mentalt och plocka fram all utrustning.. Det va ingen tränare där! hmm dåligt, de kom när vi lagom skulle starta tävlingen.. Bra tränare!? Säger ingenting mer om det, ni vet någolunda va ja tänker. När tävlingen väl började kändes ingenting rätt, allt va helt tokigt.. gungade o de gjorde ont precis överallt.. mitt humör va som en berg o dalbana so.. första omgången va ja grymt missnöjd med. bläk, så nu har ja glömt bort det :) Andra omgången svajade lite till o från kände jag mig säker på min grej. :) Äntligen lossnade det! Va typ bara ett par 9,9:or och det sista skottet som fick mej att fundera lite.. Men överlag blev jag nöjd.. Vann andra omgången, wiho,, klappar mej själv på axeln o ler nöjt.. Vet att ja e kapabel till att skjuta riktigt bra, men då måste verkligen allt stämma, men som sagt.. detta va första tävlingen, fler kommer!

Efter tävlingen lunkade jag hem och packade med mej lite grejer, matade Alison och tog med mej min underbaraste minidator.. Sitter för tillfället nere vid färjan och väntar å¨att få åka ut till min underbara familj o chilla lite en söndagsom denna. Hoppas att de har kaffet klart när ja kommer hemhem ;) och kanske en eller två halstabletter, trött på att gå runt med halsont och slemmhosta. bläk nej för tusan säger ja bara.. det kan man leva utan! :)

Om man kanske skulle ta sej en härlig promenad i det goa vädret, kanske får med mej min kära syster och mami på en runda. Hoppas allihop har haft en fantastisk dag hittils.. Många kramisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0