Det va ju typiskt

Idag vaknade ja ganska tidigt ifall jobbet skulle ringa mej på morgonen, men det gjorde de inte.. Så ja somnade om en timme eller nått innan ja klev upp. Käkade lite frulle sen tog ja mej en liten promenix :) Efter min lilla runda gick ja ner i skyttehallen för att panga lite.. Det gick som d gick.. Det är galet jobbigt att va förkyld o hostig när man ska försöka prestera någonting bra. I vanligafall brukar ja skjuta bra med en liten bacill i kroppen, men wtf!! Inte denna gången.. Det va stabilt, tills ja skulle krama av skottet o det är då cirkusen börjar.. blä! När ja väl lyckades komma in i "the flow" pajade givetvis banan, den slutade registrera mina skott.. jobbigt värre.. Men överlag känner ja att känslan för att prestera finns, bara att ja måste bli av med den sega förkylningen :) Får se om ja tar mej ner till hallen lite senare idag och kanske och avreagera mej lite.

Om sisådär 15-20 min kommer min underbara mami på besök! weeei! Vi ska nog käka nått o ta en kaffe på det sen.. Underbart. Alison ligger som en dö padda på mej här hehe mysekise. Nu ska ja plocka lite här i lyan ... C ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0