Vilken dag!

Dagen började otroligt segt! Sovit väldigt oroligt!! Legat o snurrat o tänkt en massa.. Vad har ja då tänkt på?! Ja allt från himmel och jord. Typ, tänk om det blir helt fel med köket, hur lång tid ska det ta, när kommer de på morgonen... Ska nog sluta fundera på så mycket när ja ska sova, det blir lisom inte så bra då. "Vaknade" till o från o kollade även klockan, trots att ja ställt mobilen på 06.15.. varför ska man då bry sej om hur mycket klockan är, man blir bara stressad. På jobbet var jag helt lost, ögonen sved och ja kände mej helt borta.

När jag kom hem från jobbet tänkte ja... Yes då kanske köket snart är klart.. för så lång tid kan det väl ändå inte ta!? Förmodligen kan det ta låååång tid.. När ja klev innanför dörren satt det två herrar i min soffa och fikade.. ok, hmm tittade in i köket o då hade de enbart skurit bort ett par skarvar.. *suck* Ställde av mej väskan och tog på mig gympaskorna o gick en timme... När ja kom hem, ja då va det kaffepaus.. behöver ja säga mer!? U know.. Imorgon hoppas ja verkligen att det händer nått inne i köket, jobbar heldag.. så det hoppas ja verkligen!! :)

Ikväll har ja vatt på loket och tränat som vanligt. Idag fick det bli 1 timme crosstraining och 45 min gym. Känns kanon nu efteråt :) Nöjd! Hoppas på att ja sover bättre inatt...

Natti Natti /Ems & Alice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0