Min lediga dag

Känns som denna dagen har gått så sakta! Ändå tycker ja att jag har hunnit med mycket... Stort suck! Tiden går sakta vid helt fel tillfälle känner jag :( Har vatt på Flügger färg o valt ut d ja skulle, så på måndag kommer nissarna och ska måla ;) Då ska ja stå och sjunga.. "Vi ska måla hela världen lilla"... Eller kommer ja nog stå och iakta allt med en stor kaffelaffe i handen...helst hade ja ju velat dona med allt själv eftersom ja e så pysslig som jag är... Detta kommer göra ett  superlyft helt klart :) Ska bli helt fantastiskt och sen inreda allt med lite ramar och växter o lite sånt.. mmmm, småmyser lite redan nu inombords.

Förutom rundan till målarkluddarna så gick jag en runda på staun i lugn och ro, både ögonshoppade och shoppade :) Träningskläder, gosig tröja o ett par örhängen typ.. Lite måste man shoppa när man e på staun, va ju så längesen. Hade lite sug på en Chai latte, mmmm bara för att ja tänkte på denna goa latte började ja nästan dregla nu hehe skärpning! Får bli en annangång :) 

Va o tränade på loket lite tidigare än va ja brukade göra, så när ja kom hem va klockan inte mycket... Då va det sååååå segt! Hade absolut ingenting att göra.. bläk! Det är nu när det e mörkt och kallt o ensamt som man vill ha nån i soffan att gosa ner sej med. mmm :) Nu börjar tröttheten slå till... Hade kunnat somna på soffan, men det e inte så skönt kanske?! Hoppas ni haft en bra dag... Over and out / Love Ems o Alice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0