Trött?! mmhm..

Det kan ja inte sticka under stolen med! Jag måste erkänna att jag är galet trött idag.. Detta är nu 4 dagen som målaren kommer vid 7, så ja har fått kliva upp tidigt sååå tidigt varje dag denna veckan. Kan säga att det känns!! Idag har ja stängningen på förskolan så ja hoppas att B1 blir klar idag med projektet i köket! Imorgon vägrar jag att kliva upp tidigt för då börjar ja inte förrän vid lunch, därför håller ja tummarna.... :) Ska nog inte hoppas på förmycket.

Höstruskvädret fortsätter, blåser som fan ute idag och när ja tittar ut genom fönstrena ser det kallt ut me.. Ohhh huuuu! Näää alltså idag hade ja gärna stanna under mitt gosiga flufftäcke. Igårkväll regnade det me, låg i sängen och hörde hur det piskade mot rutorna. Mysigt, mmhm... Låg där försökte somna, tog ett tag.. Idag när ja vaknade hade ja inte huve på kuddarna, utan låg med huvet nedanför dem o täcket typ över hela mej, älskar man värme så gör man. :) Att ja alltid ska lyckas vakna o inte ha huve på kuddarna, det är liksom inte första gången hehe. Måste se otroligt roligt ut när ja sussar. :)  

Sitter just nu o gluttar Alice o ja på på nyhetsmorgon! <3
Sitter o laddar för att köra till jobbet o göra det jag är bra på :) Gosa, skälla o busa, bra kombination eller hur?! Bäst e ja nog på att gosa o busa.. tycker inte redigt om att skälla, men måste man så måste man hehe :) Får hoppas på att det blir en bra dag...

Nu kom målare 2, hoppas d blir nått gjort.. han inledde jobbdagen med en kaffe o massa prat.. Intressant.. Han sa även; det kommer bli en jävla färgklick du får upp på väggen, så skrattade han.. Yeeees... yeees... svarade ja då med ett flin.... Nu ska ja köra till jobbet..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0