Trevlig kväll

Igår va det hur trevligt som helst med Martinis, vi va ute och käkade på Toscana. hehe det började ju bra, blev placerade mitt i smeten där alla kunde se oss.. Tror ni vi fick några skrattanfall då?! mmm det va ju inte så oväntat precis :)  Efter maten tog vi en promenix runt stan för att få lite frisk luft, passade samtidigt på att kolla i skyltfönstrena.. mysigt! Vi gick sen hem till mig, kollade på en film och käkade lite smarre. Gjorde ett försökt med att ändra designen lite på min blogg, ett himla pill det ska va med att ändra lite småsaker :)
När klockan började närma sig sussedax gick Martinis hem och jag skulle försöka sova, inte så lätt kanske med en granne (runt 60 år) som håller hola baloo precis bredvid.. När de är värre än fjortisar och står o gapar i trappuppgången, i vardagsrummet och ute på balkongen.. Ja jössös, så ska jag vara ärlig så har ja ingen aning om när deras fest slutade. Stoppade tillslut in hörselproppar för att kunna somna :) Lite smått lökigt men va gör man inte.. Inte den optimala sömnen innan man ska upp tidigt för att ge sej iväg att tävla. Men nu är det så och det är bara till att gilla läget.

Sitter redo i soffan, fullt påpälsad eftersom det verkar va ruskigt mörkt och kallt ute! Burr! Blir en morgonpromenix ner till skyttehallen för att fylla på luft i tuben och sen se till att all utrustning är med. Ska bli fruktansvärt skönt att ha med  min underbara mami på tävlingen, skönt! <3 Kommer bli skönt att komma upp i tid till tävlingen så man slipper stressa ihjäl sej innan det är dax, hellre förmycket tid på sej... :)

Just nu känner jag att det skulle vara grymt mycket skönare att gå tillbax i sängen och försöka somna om. Varm och go säng med tjocktäcke o flertal kuddar att gotta sej bland... Får bli när jag kommer hem!


Kommentarer
Postat av: Henke

:)

2011-10-09 @ 23:45:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0