Tävlingsdagen

Idag va det tävling nere i skyttehallen i kalle K, mycket folk kom.. Trevligt! Tack Nella och Johan som kom och hejade på mig! :) behövdes... Första omgången skjöt jag kl 09.00-09.50, tog gott om tid på mig idag, vilket lönade sig. Slutresulatet blev 392p, kunde dock blivit betydligt mycket bättre men är otroligt nöjd med min prestation. Efter jag skjutit klart gick jag runt och tog det allmänt lugnt, tog lite frukt och vatten o tittade på när de andra skyttarna skjöt. Vid 12.30 började jag göra mej redo för att skjuta andra omgången, allt kändes kanon när jag ställde mig på min plats o taggad till tusen... som vanligt! Fokus Månsson Fokus... Även andra omgången gick ok, trots lite krämpor lite och dit i både rygg och knät... :) Slutresultatet för andra omgången blev 390p, nöjd.. Trodde minsann aldrig att min snacka skulle vända.. men ibland blir man positiv överaskad över sig själv! så.. om vi ni ska slåihop mina resultat, kunde man konstatera att jag vann alltihop i damklassen.. Piskade de andra! mohahaha...

Efter tävlingen åkte jag ut till aspö, första stoppet blev hemma hos mormor och morfar.. Där tittade jag på deras ena sovrum som de höll på att renovera, mycket snyggt! bra jobbar morfar och mormor <3 Det blev även lite kaffelaffe och en bit kaka, smarre.. aldrig fel med lite gofika! Andra stoppet blev hemma hos mami och papi, kvällsmat frågetecken. Ehh ja tack, ägg och räkmacka.. Mums! Familjen addams e nu samlad för kvällsmat(mami,papi,farmor och jag).. Kvalitetstid,mmmm :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0