snurrat omkring

Idag känns det som ja snurrat omkring som en jojo, känns som ja vatt överallt och ingenstans. I morse tog jag mig en promenix sen drog jag till skyttehallen för att lossa några skott. Mötte sedan upp min älskade syster yster för att ta en runda på stan. Kändes som vi va inne och snurrade i varenda affär haha. Idag blev det till att införskaffa sig halloween grejer :) Mer tänker jag inte avslöja än, jag hoppas på att det blir bra iaf... återstår att se när det är dax ;) 

Just nu har jag Ida och Martin på besök... Tror min soffa e ganska go, Martin har nämligen somnat så gott hehe underbart. Nu ska ja ta o fixa lite te till mig och siss.. Myse! Ska tända upp lite lampor här i mörkret o sen chilla i min goa soffa, palla va ute nu i det gråa trista vädret... Kom mer få ta hand om min kära syster hela kvällen, Martin ska nämligen på hockey... Undra a vi ska hitta på!? Just d.. hämta ut ett paket och fixa en grej som ja lovat min kollega. Kanske bli en film eller två me... Älskar att umgås med my one and only siss <3

Massa <3 / Ems

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0