Märklig dag...

Mycket märkligt!!
Natten till idag somnade ja nog inte förrän det va dax att kliva upp, va galet trött i vilkafall när jag kom till jobbet strax innan kl 09.00. Väl framme på jobbet konstaterade jag att det skulle bli en lugn och fin dag, tack gode för det.. Svepte 2 koppar kaffelaffe bara sådär, sen tillägnade jag tiden med alla mina 5 barn.. 5 barn!! fatta ni vilken kvalitetstid man fick med de små änglarna! Släpptes 30 min tidigare idag, underbart tänkte jag och körde hem.. när ja va hemma kände jag igenom alla fickor... mhm.. va låg inte i fickan om inte jobbtelefonen till min avdelning.. jo jag tackar jag.. säkert inte menat att ja skulle sluta tidigare.. När ja va framme på jobbet igen skrattade bara min kollega och sa; Emma det kan hända den bästa, det lovar jag o sen fnissade hon haha! Ok, nu kan det väl då inte hända några fler märkligheter? Eller.. ojo!! Tog sedan bilen ner till skyttet och skulle parkera.. Hittade en ficka som ja tyckte passade kanon för min lilla bil, krånglade mej in och trångt som tusan va det... då började en gubbe vinka o hoa.. Här tjejen, här finns en parkeringsplats till dig, öppen och gott om plats.. jo jag tackar jag.. pinsam stämning.. kunde ju inte svika gubben så ja ställer mig på den platsen han visade.. nickade till honom och log.. han log tbx.. herre jävlar!!! Vad är detta för dag?? Kan det verkligen bli ännu mer knasigare än detta.. well.. ställde mej nere i hallen och lossade ett par skott och sedan tyckte jag att det räckte..Bytte om till mina civilkläder och tyckte att jag tog med mig allt, tills ja kom på att.. hmm vart fan e nu mobilen.. jo.. nerpackad ibland min skytteutrustning.. suck.. då tänkte jag... nu orkar jag inte mer.. Kom hem och la mig på soffan.. tog en powernap... Ohh gytt att få vila sig lite.. vid 20.30 mötte jag upp min käraste Martina för att kolla på bio.. Jägaren 2, mycket bra! Tror det va powernapen som gjorde att det inte hände fler knasigheter ikväll.. :)

Nu sitter jag trött, nöjd och glad i soffan och funderar på att krypa ner i sängen för att vakna pigg och allert inför tävlingen imorgonbitti .. När jag tänker efter så har hela dagen varit otroligt sjuk!!! Tack för allt <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sötis!!

2011-10-29 @ 00:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0