lugn söndag

Idag har ja tatt det ganska chill.. Gick upp vid 8 eller nått, gjorde lite kaffe o gluttade lite grann på tv. Jag har även hunnit med att handla massa maut så ja klarar mig ett tag :) Mycket folk! På en söndag, suck... Iaf.. När jag kom hem började jag med käket och idag fick det bli spicy-kycklinggryta & cousecouse.. Smarre! Kan ju säga att det smakade riktigt gott, nöjd :) Nu har ja moffat ner mig i soffan med en rykande kaffelaffe i handen.. Mums!



I eftermiddag ska jag och Martina gå o kolla på handboll hehe spännande. Men innan dess ska jag ta mig en liten powenap :) Hoppas ni haft det bra änsålänge peolpe.. Puss o kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ser gott ut :-)

2011-10-31 @ 22:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0