Hunnit med mycket

Idag har jag hunnit med mycket, känns mej som en jojjo.. vatt överallt och ingenstans, uppskruvad till tusen :)
Dagen började med att tassa in i köket och njuta lite av lugnet och en kopp kaffe, mmmhm! Tänkte, ahh idag är det nog den perfekta dagen att beställa soffan! Trött på att sitta i mina nersuttna :) Så det blev en Bose soffa efter mycket om och men, wiho!! Ska nog hämta den i början av nästa vecka eller nått, behöver lite bärhjälp och nån som kan sätta ihop min älskade soffa. Ska nog fråga martin om inte han kan hjälpa mig att hämta den iallafall. Kommer bli invigning med en kopp kaffe när arbetet är klart moahaha!

Titta! Visst blir man lite sugen på att chilla?! Det bästaste är att den långa divanen (som nu är på högersida) kommer att vara på vänstersida, ändrade det när ja beställde soffan så att inte divanen täcker hela rummet ;) Tänk va gott att gosa in sej i soffan med gosiga täcken o kuddar mmhm! Chilledill!!!!



Förutom detta har jag även hunnit med att; Handla käk, hämtat ut paket till min underbara syster, köpt adventsstjärnor som även siss ska ha, tränat skytte, köpt räda vackra blommor till farfars grav o sen åkt ut till Aspö för att mysa med familjen. Fullt ös som vanligt :) Ikväll ska ja ner i hallen och se till så att alla mina skyttesaker är klara för avfärd kl 07.30 imorgon (tävling). Hoppas ni får en fantastisk dag! / Ems <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Super snygg soffa! Duktig är du som alltid oxå! Lycka till med tävlingen imorgon :-)

2011-10-22 @ 21:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0