Höstdepp?

Jo tack, det måste ja nog säga att ja lyckats få...

Det är ju nu man ska ha en underbar människa att umgås med, som förgyller varje sekund, minut, timmar, dagar, veckor osv... U know!? Alla är så lyckliga, vilket jag är otroligt glad för...Men här sitter jag nu för färdigtränad för denna veckan, om vi bortser målningen i morgon hemma hos siss. Aloe en fucking fredag?! Inte okej, tar första bästa färjan för att umgås med my one and only siss. Det är mycket man saknar nu... Jävla hostdepp, hoppas den försvinner.. Känner mej förtillfället väldigt låst och depp, det spelar nog ingen roll om ja försöker ruska av mej det, för det liksom biter sej fast så hårt så hårt...

Ensamheten dödar mej inombords, japp så är det.. vem tusan tycker om att sitta ensam?! Jag är en person som behöver närhet och kärlek.. (Thanks Alice) Men ibland önskar man att situationen va helt annolunda.

Tycker ja låter som en gnällspik, men det får man va ibland... Man vet aldrig vad morgondagen har att erbjuda, så  nu ska ja inte tappa allt hopp..

En dusch nu, sen på med slappekläderna och mössan o halsduk o mina stora vantar... Siss & katten Selma(han) here I come.. Give me some love <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0