God morgon

                              

Ja tack, jag tar gärna en stor kopp kaffe just nu :)

Precis tagit fram en stor kaffelaffe som ska avnjutas innan det är dax att dra till jobbet o busa med alla huliganer :) Hehe nu när jag titta bredvid mej här i soffan så ser jag att det är en till som är galet trött, Alice.. Hon ligger alltså på rygg och sover med tassarna rakt upp i vädret. Naaaw! Tänk om man skulle vatt den busan istället o bara få chilla o bli ompysslad av nån som verkligen älskar en för den man är. Love her!

Sovit som en torktumlare i natt, igen! Ögonen svider så trött är jag, vaknade redan 06.00.. Varför ska det alltid vara så att man vaknar innan! jag tror ja har en inbyddd väckaklocka i huve eller nått. Störigt är det iallafall. Idag får det minsann bli lite slappestil på jobbet :) Slitna jeans o en enkel tröja o en scharl :) Det är ju förtusan ingen bal man ska till hehe eller hur.. Ingen dans på rosor här inte.. Idag ska barnen ha skapande verksamhet tillsammans med mej, får se vad vi hittar på idag med dem.


Kommentarer
Postat av: Henke

Du behöver inte ha balkläder på dig för att vara söt :)

2011-10-06 @ 07:44:03
Postat av: Henke

Du behöver inte ha balkläder på dig för att vara söt :)

2011-10-06 @ 07:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0