Fröken gnäll&skäll

Idag har jag verkligen kännt mig som fröken gnäll&skäll.. Vilken dag! Ungarna har varit i sitt esse, allihop.. Sen kunde vi inte gå ut på eftermiddagen så ni kan ju tänka er över 20st  3-5 åringar inomhus.. Sen får man agera sjuksyrra bland allt stimm o stök :) Fullt ös medvetslös säger ja bara! Kan säga att på onsdag kommer nog ja va i mitt esse, jobba från 07.00-17.00 :) aja, kan bli en mycket spännande dag.. här ska vi inte ta ut nått i förskott.

Nu är jag äntligen hemma och ska snart bege mig till gymmet för att rastas lite, känner att jag behöver det efter denna jobbdag. Regn o rusk är det me, blir till att ta min raggabil till gymmet :) Annars hade jag tänkt cykla... Får bli en annan dag.. Hoppas ni haft en givande dag gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0