Fram med mattpiskan

Säger då bara det!! Mattpiskan nästa!
 

Jag vet inte om ja hade otroligt höga föräntningar på B1 och B2 som är i mitt kök och "sliter".. Frågan är, vad är det dem sliter med? Inte mycket iallafall! Tittade in i köket nyss och i princip såg lika dant ut som igårkväll innan jag gick och la mej! WTF.. Det som typ är skillnaden är att de brutit in 2 nya saker i lägenheten. Som sagt, man ska nog tusan inte ha förhöga förväntningar på folk. Hade ja vatt hemma hade de två nya sakerna inte ens kommit upp hit, va så säkra på det. Trodde i allafall att de skulle slipat spacklet på vägarna o taket.. men inte ens det... aja! Får nog räkna med att det kommer ta 2 dagar till att få iordning i mitt kök. När kommer dem imorgon tro!? Jag som har min lediga dag.. Man e ju galet upphetsad att behöva gå upp kl 07.00, ifall de plingar på dörren vid halv 8! Har inte en susning när de kommer eller avslutar sitt jobb om dagarna. Om de kommer tidigt får ja väl ta en morgonpromenix eller nått i den stilen :) Om ja inte gör det ska de få se på ett ugglerugg som heter duga haha!

Förutom aggressioner på B1 och B2 så har dagen varit bra, trots bushöstvädret.. Va ute nu i eftermiddags med kidsen och hoppade i pölarna o sprang o lökade oss. Skojsigt! Nu sitter och och laddar mina batterier för att orka ta mej ner till loket :) Ska nog ta mej en powernap innan dess. ZzZzzz




Kommentarer
Postat av: Anonym

Är B1 och B2 två snygga killar i målarkläder? :-P

2011-10-19 @ 17:21:25
Postat av: Anonym

Svar Nej! Gubbar :)

2011-10-20 @ 07:29:43
Postat av: Anonym

Det var ju synd :-P hehe. Tror du hade klarat att måla själv :-). De är väl inte billiga i drift?

2011-10-20 @ 14:34:46
Postat av: Anonym

Haha jag betalar inte nått :) Men visst hade ja klarat det... En kaffe på morgonen så jädrar hade ja vatt speedad så det räcker och blir över. Men d blir kanonfint :)

2011-10-21 @ 07:24:57
Postat av: Anonym

Betalar du inget? Hur kommer du undan det? :-P

2011-10-21 @ 22:00:49
Postat av: Anonym

Hihi för att ja e bäst :)

2011-11-29 @ 12:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0