Flippeliflopp

Måste säga att tävlingen blev en riktig flippeliflopp :( *Tumme ner & Blääää* Så där sammanfattade jag det ganska snabbt och enkelt. 

I morse hade jag rätt inställning och allt va under kontroll tills jag började lossa ett par skott... WTF! Ja, alla har vi dåliga dagar nångång i livet!? Black out! Tror ni ja va depp eller nått då? mhm, tråkigt värre att missa en finalplats...Samtidigt tycker ja att aja, What ever! Det kommer fler tävlingar som är betydligt mycket viktigare än denna.. Grejen e den att ja är en tävlingsmänniska och surar ihop lätt efter en sånhär flippeliflopp... Om 2 v igen är det nästa tävling och då har jag 2 omgångar på mej att prestera nått bra :) Längtar..Förutom det snörpliga så träffade jag faktiskt min bästaste skyttekompis igen.. Ser man inte oss så hör man oss! Har även fått lite kvalitetstid med mami...Man får se det positiva i det hela, det slutar inte här, bit ihop och gör bättre nästa gång...

Sitter för tillfället nermoffad i soffan och myser med Alice, mysigt! Inte illa att komma hem till sej själv och ha en som saknat mej sååå mycket o sen få mysa o umgås som bara den ;) Nähe gott folk, nu ska ja ta och hänga upp lite tvätt, sen ta lite flingor o yoghurt!

Hoppas på en bättre dag imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0