Det blir aldrig som man tänkt sig

Uppstinging 06.15, tog mej en morgonpromenix ner till skyttehallen, packade alla mina skyttesaker och begav mig ner till färjan för att möta upp mami och mormor som skulle göra mej sällskap på tävlingen... Solen hade knappt gått upp och det va superlugnt ute på gatorna, vilken känsla!

Men om ja ska sammanfatta dagen så säger ja bara: Varför lyckas ja aldrig!? Morr och fräs på mej!!!! Idag va det absolut ingenting som stämde med skyttet.. Förberedelserna va kanon, känslan fanns där, så va f*n e problemet!? Säkert nått i det undermedvetna som spökar som vanligt.. Ohh är så trött på att misslyckas! Trött som ett as va ja när ja skjutit klart och ont i både ben och rygg, tecken på att man ansträngt sej till tusen. Tack alla ni som höll tummarna, ni får se till att hålla tummarna nästa vecka igen.. Då har ja 2 ytterligare tävlingar att se fram emot, hoppas ja lyckas då :)

När vi kom hem från tävlingen och jag hade lassat av mina skyttesaker körde vi hem till mig. Där började mormor göra räksallad, fram med ostar och cream fraiche osv.. Värsta lyxkvällsmaten :) Smarre! Medan mormor stog i mitt kök o härjade... härjade mami och jag med att städa och dona vid sofforna och i gardroberna i hallen hehe hittade allt möjligt :)

Nu sitter jag i den nersuttna soffan för kanske sista gången, never know.. Ska passa på att gosa ner mej medans ja fortfarande kan. hehe! Även Alice försöker göra en stadig insats med sina 1000 kg ;) hehe NOT.. Hon ligger bredvid mej här helt slut, undra va hon hittar på när ja inte är hemma, lever säkert loppan hehe. Imorgon blir det upp tidigt igen, börjar jobba 06.30.. Sweet ;) Slutar tidigt för en gång skull! Wihooo...Blir till att dra några skott efter jobb, sen kanske träna på loket på kvällen.. Mellan dessa olika pass ska ja nog unna mej en liten tupplur :) Nu ska ja plocka fram kläder och ta mej en varm o go dusch så ja slipper stressa med det i morgonbitti! Tjingtjong! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0