Damn I´m good

Ja måste börja med att tacka Nisse och Martin som hjälpte mig med att plocka ner de gamla sofforna, samt bära upp de två bamsekartongerna med delar av soffan! Hoppas fikat smakade gott! :) Mami och Idis, tack för att ni försökte göra en bra insats, love u! Synd dock att ni inte hann hjälpa mig med att montera ihop den ;) Ja ibland kan även en karta över hur man monterar ihop en soffa vara svår att förstå sig på! Fan värre än Ikeas beskrivningar!! Ja skojar inte, galet hemskt va det.. Ett tag trodde ja ärligt att min kända envishet skulle svika mej, men har ja gett mej fan på en sak så ska ja göra klart skiten, även om det skulle ta hela natten. :) Nu sitter jag och vilar min lilla kropp i soffan, har ja inte träningsvärk efter allt J*la skruvande imorgon så är det banne mej konstigt.. Blåmärken har ja redan sett att ja fått.. ska synas att man slitit!? Nu ska ja unna men en varm och go dusch innan ja fortsätter att chilledilla i soffan tillsammans med min lilla Alice <3 Stormtrivs!!!!

En annan sak som ja borde fixa är ett mindre tv-bord.. Men varför ta alla saker på en gång!? Äsch nu ska ja njuta sen tar jag det när det blir av...




Förutom längtan till nu när soffan är på plats har dagen varit kanon. Hade gympa med mina små busungar, vi dansade, hade rörelseramsor och avslappning tillsammans.. Hur duktiga får man va då!? Underbara ungar <3 När vi hade avslappning låg vi tillsammans i en hög och mös, lyssnade på lugn musik och avslutade med lite kompismassage. Efter denna underbara stund gjorde vi high five o ungarna flög på mej med massa kramar och pussar.. mmhm har man världens bästa jobb så har man :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Blev super snyggt :-)

2011-10-26 @ 01:29:18
Postat av: Anonym

Tack :)

2011-10-26 @ 16:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0