Börjar ta sej

Det börjar artar sig :) Nu är inte mitt mål så långt borta.. Att ha tränat mellan 1 1/2 timme till 2 timmar 4-5 dagar i veckan så borde det synas nått :) Idag gick jag till gymmet efter jobbet, känns så skönt att komma dit o göra det man ska sen hem o duscha o slappa resten av timmarna innan man ska krypa ner i den gosiga sängen. Imorgon har jag den äran att stänga förskolan, lång dag att se fram emot! Även i morgon kväll kommer jag dra ner till gymmet o checka läget o svettas lite granna :)

 

Senare i veckan ska ja dra ner till flüggers färg och välja ut de tapeter jag vill ha i köket, wihoooo! Japp o detta kommer ske innan jul hahaha trodde då aldrig att min vilja skulle gå igenom. Vissa har d bra, inte sant!? Nu ska ja ligga o slappa i soffan ett tag till o vila upp mig inför morgondagen... Hoppas ni har det fint.. Puss & Kram /Ems o Alison


Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt! Duktig du är!

2011-10-12 @ 22:51:54
Postat av: Anonym

Japp försöker iaf :)

2011-10-13 @ 16:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0