Vilken natt...

Säger då bara det... vilken jävla natt..

Kastade in handduken kl 22.00 igår och då hade jag verkligen kämpat med att hålla mig vaken till dess.. Tog en jälva tid innan jag väl somnade! Vaknade sedan vid 01.30, klarvaken... tog febern: 38... fyfan... drack lite vatten och tog en alvedon o försökte somna om.. ögonen rann, näsan rann, halsont, bihålorna typ dunkade.. suck.. Kunde med andra ord inte jobba idag som ja så hemskt ville :( Nu har ja ingen feber, men resten är kvar.. alltid nått hehe. Imorgon blir det jobb för min del, kan inte sitta hemma och uggla..

Idag har ja faktiskt klippt mig, blev en sidecut :) Har inte orkat styla den än... tsss lite annolunda men fränt :) Mami tyckte att ja såg äldre ut! hmm bra eller dåligt.. hehe :)

 

nåja, allt går att pimpa till, eller hur?! kanske bättre i verkligheten hehe... Folk får tycka vad de vill, men ja är den jag är och tycker om att experimentera ;) Tack Emelie!

Klockan är inte alls mycket, varför ska tiden gå så sakta när man vill att den ska pinna på!? Händer absolut ingenting på kvällarna.. bara sitter och lökar framför soffan.. Hade jag vatt riktigt frisk hade ja troligen varit och tränat på loket eller nått... Ut och gå vågar jag inte göra själv i mörkret, nä fy tusan.. Istället har jag och Alice käkat lite popcorn o ja har druckit lite te för min onda hals... Hoppas på att ja mår bättre imorgon så ja kan köra på som vanligt.

<3


Kommentarer
Postat av: Mami

Kan man inte hämta ut en vinst på trisslott utan leg måste man sett ung ut,men nu går det säkert bra fniss fniss :)

2011-11-02 @ 19:30:31
Postat av: Anonym

haha ja det hoppas ja :) det gjorde nog ett år eller två haha!

2011-11-02 @ 20:44:08
Postat av: Anonym

Jag tycker det blev super fint. Riktigt snyggt!!!

2011-11-03 @ 17:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0