Gott & Blandat

Idag har jag varit ledig :) Känner att ja nästan har fått lite tuppjuck.. vatt rastlös så in i norden! Har hunnit städa, vilket va lika segt som vanligt :) tvätta, jaa den skötte sej själv tills d skulle hängas upp, handla tillsammans med siss, köpa en snygg julbukett av Martina... mycket fint! Tack! Bild på den kommer nedan! skriva julkort till nära och kära och träna nere på loket. Nu tänker ni säkert, hur kan man va rastlös när man hunnit med så mycket!? hmm ibland kan man bara få en sån känsla. Imorgon blir det jobb jobb jobb och efter jobbet ska ja panga! :) Det är ju som sagt tävling i Kinna i helgen, åker redan på lördag eftermiddag.. Hoppas att ni håller tummarna, känner att ja kan behöva det :) hehe.

Visst blir man glad av  att se en liten julig bukett!? Jag blir iallafall det <3 Tack Martina för att du satte ihop en Emmabukett med lite gott o blandat :) Änsålänge har Alice hållt tassarna borta :)


Kommentarer
Postat av: Henke

Hej Emma! Det var en fin bukett. Du håller igång för fullt oxå förstår jag :). Lycka till med tävlingen på lördagen. Stor kram!!!

2011-11-28 @ 21:48:38
Postat av: Anonym

Ohh hej henke :) kul att du följer min blogg :) tack kan behöva lite tummar som hålls, kan lita på dej. Puss o kram

2011-11-28 @ 22:14:15
Postat av: Martina

Se där ja! Roligt att du gillar blommorna. Emmastyle!

2011-11-28 @ 23:32:17
URL: http://martinaostsjo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du e bäst gumman :) kram

2011-11-29 @ 06:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0