Uppe innan tuppen :)

Idag va ja uppe innan tuppatusan ;) 05.45 ringde min mobil, kan säga att det tog emot lite grann :) Men va gör det, upp kom jag... Körde så att ja kom till jobbet strax innan kl 07.00, där jag käkade frulle tillsammans med alla busiga barn. Idag har dagen verkligen gått hur snabbt som helst! Barnen och jag sopade ihop 4 st stora lövhögar på gården.. hur kul får man ha?! Ungarna sprang, slängde sig och kastade löven runt om sig. eller vem gjorde inte det liksom hehe.. underbart! Slutade ju vid 12.00 idag, körde så jag hann med 12.30 färjan ut till Aspö. Stannade till hemma hos syrran, hon hade besök av Martins mamma med sina två döttrar.. Där blev det gofika och lite prat om allt möjligt.. Efter besöket körde jag upp till min underbara papi och gav han en farsdagpresent, va ju liksom inte hemma igår då det va alla pappors dag ;) *tss*.. Mysigt med lite kvalitetstid med papi.. Snart kommer även min goa mami hem från jobbet. Har satt igång lite kaffe som vi ska sööörpla i oss och prata om hur dagen har varit. Tycker om att ägna mycket tid med min familj, så är det bara.. är man kärleksfull så e man, medfött hehe :)
Runt kl 15.00 tog jag med mig min älskade trötta syster på en promenix, fick bli en runda på ca 4 km. :) Efter promenaden kom farmor inrusande med sin Iphone i högsta hugg och ville att jag skulle ladda ner runkeeper till henne me, för det hade hon minsann sett att jag hade på min telefon. E hon modern eller vad!? "Emma, allt du har vill ju jag me ha", fin kommentar.. "Ja det gäller ju att hålla sej uppdaterad, eller hur!? ehh ja, jag fixar det sa ja. Där satt hon sen hur nöjd som helst, hon bestämde sig senare för att gå en liten promenix och använda sig av den nya appen :) Love her!

Imorgon är det jobb som vanligt, fullt ös! Slutar vid 15.45, funderar duktigt på att dra till loket och träna då.. gäller att passa på nu medan man är frisk! Känns ju alltid så skönt när man går där ifrån... Nu ska ja pyssla om familjen, take care <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

:-)

2011-11-14 @ 22:02:11
Postat av: Anonym

:)

2011-11-15 @ 06:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0