tillbaka på banan

Idag va ja på banan igen, fullt ös med klös som vanligt på jobbet :) Hade stängningen idag på jobbet, läskigt!!! Nu när det börjar bli mörkt ute så är det lite kusligt att stänga själv, med tanke på allt som hänt i området... Kollade noga så att allt va släckt och låst innan ja drog igen dörren bakom mig.. Gick till bilen med raska steg och tittade mig runt om innan jag hoppade in i raggabilen, allt såg oki ut.. Imorgon väntas det jobb igen, slutar tidigt.. wihooo äntligen får man sluta tidigt en fredag :) Nöjd.. Får bli till att handla lite efter jobbet så man kan gotta sej i helgen, då det bli halloweenfest :) Hoppas på att den dumma förkylningen har släppt lite till då, för det e ju galet drygt att gå runt och snörvla o nysa 1000 gånger så att folk glor konstigt på mej :)  Hemma kan man ju fräsa o ha papperstussar i näsan utan att folk stör sej, men ute är det kanske lite mindre mysigt att snörvla sig o ha basröst hehe :)

Nu ligger ja nermoffad i soffan och myser.. Alice hoppar till varje gång ja nyser, stackare! Hon ligger för tillfället på andra sidan soffan o gluttar konstigt på mig... typ en gång till o ja flyger på dej :) <3

Kanske lite bättre bilder på frillan !?

  


Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygg du är!

2011-11-04 @ 02:12:03
Postat av: Anonym

Så söt!! ;-)

2011-11-04 @ 23:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0