Tävlingen

Jadå.. idag va det tävling!

Morgonen började helt ok, trots att ja vaknade betydligt mycket tidigare än väntat.. Klev in i duschen, satte igång tv:n för att lyssna på nyteterna och gjorde mig redan redo för att möta dagens utmaning. Vid 9 tiden bestämde jag mig för att traska bort till frullen, där mötte jag familjen Martinsson som ja gjorde sällskap. Mycket trevligt <3 Fick bli en stadig frulle med yoghurt, grov macka, juice och som efterätt en bit melon. :) mmm! Tro det eller ej, ingen kaffe drack jag!! GALET jag som alltid brukar dricka kaffe på morgonen, men har lärt mig av mina misstag då jag är iväg på tävling.. inget kaffe på morgonen då ja ska tävla.. blir nämligen helt speedad och står då och skakar, ingen bra kombination kanske.. Så det får bli en kopp kaffe ikväll ist :)

Eftersom mina skyttekompisar från min klubb va helt spårlöst försvunna umgicks jag med bästaste fröken Martinsson... :) Vi gick tillsammans till tävlingsplatsen och där konstaterade vi att det va galet mycket folk och inga vapen/klädkontroller. Pust, skönt att det inte va några konstroller, för då hade vi nog fått stå hela dagen i en kö för att få grejerna undersökta. Iaf när klockan slog 13.00 lossades det av en jävla massa skott :) Kan säga att mina provskott sög!! Tänkte, hur tusan ska detta gå egentligen.. men hej o hå, när ja väl började lossnade precis allting och jag skjöt hur bra som helst... tappade lite dock i slutet men är ändå nöjd med mitt resultat (391) :) Skönt! Efter tävlingen gick Martina och jag som två lökar med handduk i korridoren ner till relaxavdelningen..HAHA! Tror ni att vi hade det gott eller vad? 45 min i bubbelpoolen, yeaaah vi såg ut som två russin när vi va klara :) Nu sitter jag här på mitt hotellrum och slappar i mina myskläder och inväntar på att kvällsbuffén ska öppna.. Ikväll blir det tacos! :) smarre!


  

Nu blir det till att kolla på Ace Ventura :) Känner redan att ja kommer somna gott inatt, slapp slapp slapp, trött trött trött. Imorgon blir det uppstigning runt halv 7 eller nått, frulle halv 8 o då ska ja ha hunnit packa ihop alla mina grejer och fixat mig :) Imorgon skjuter jag 10.00 och 12.00, sen den lååång hemresan framför sig..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Roligt att det gick bra på tävlingen :).

2011-11-13 @ 05:21:49
Postat av: Anonym

Kändes kanon, precis va ja behövde.. Idag ska ja försöka göra om det :)

2011-11-13 @ 06:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0