Skönt!

Måste säga att det kommer bli galet skönt den 21/11 kl: 14.00, för då ska jag nämligen knådas! Snackade med mina kollegor idag och de sa att hon va hårdhänt :) Låter bra detta, har nog en del låsningar o knutor i ryggen.. Kommer gå iväg som en skakig geléklump efter haha! Har det riktigt lyxigt, massören kommer till jobbet och man blir knådad i 40 minuter.. Kommer bli såå skönt!! Lätt värt att bli varm, öm och en geléklump haha.. kanske blir en helt annolunda person efteråt, återstår att se :)

En annan skön sak va att ja va nere på gymmet idag! Jippi!! Fatta, det va typ 2 v sen eller nått ja va där nere o svettades. Idag tränade ja ganska lugnt, 1 tim promenix på löpbandet med både backar och plan "mark" :) Efter det tränade jag lite armar och mage.. Helt underbart! Nu ligger jag i soffan och chillar..

Imorgon ska ja nog kliva upp när jag vaknar, med andra ord.. före kl 09.00 eller nått. Planen är att jag ska hinna lossa ett par skott innan jag börjar jobba, för när ja slutar vid 16.30 orkar ja nog tusan inte gå ner i hallen o träna.. men om ja har ork kvar så gör ja givetvis det. Ledig på torsdag och då kommer jag nog lägga ett timmar nere i hallen, på fre åker jag till Eskilstuna för att tävla :) Håll tummarna för mej, behöver verkligen det! Ska nog köra lite mental träning och avslappning ikväll, så att alla pusselbitar hamnar på rätt plats. :)

Hoppas ni får en fantastisk kväll! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0