obehagligt, kunde gått illa!

Kunde gått riktigt illa!

Dagen började kanske inte så bra idag.. va på väg till jobbet och hade en bil bakom mig som låg i häcken på min bil typ.. Bilen gjorde en idiotomkörning efter en rondell och sneddade precis framför nosen på min bil... o ja bara: WTF va det!! Bilen la sej i filen bredvid mig, för att köra av till nättraby. Båda stannade till vid lysena och när jag fick grönt så körde idioten nästan in i sidan på mig, jag tvärnitade och tutade på honom!!! Tänkte, shit nu jävlar smäller det.. Då körde han in i min fil och gjorde sedan en u-sväng in mot stan igen... Tror ni att jag blev rädd eller vad?! Alla tankar som dök upp.. typ: Aha, nu kommer bilen bli paj, ja kommer sent till jobbet o det kommer bli värsta grejen.. kan säga att ja hade nog en puls på 20000 just då... :( Ohh fyfan.. läskigt! En silvrig bil med tonade bakrutor!! Se upp people!! När ja kom till jobbet va ja helt off sen, hade skallebank så inåt baljan och kände mig trött... Vatt fröken skäll och gnäll idag me... morr! Som sagt, ingen bra dag... Obehagligt!!!

Efter jobbet körde jag hem och drog på mej träningskläderna för att bege mig bort till loket... Där va 1 mille folk och även folk som skulle ställa ut och göra reklam för sina företag osv.. ja jössös... Efter att ha köttat armar och kondition i 1 1/2 timme körde jag hem... Tog en dusch och drog på mej mjukiskläderna och tända lite ljus :) Ställde mig sedan i köket och tänkte.. hmm why not?! Satte igång musik och fram med förklädet hehehe!! Idag blir det torsdagsmys! Blåbärsmuffins, 2 plåtar :) MMmmm gott att ha hemma.. Tänkte att ja skulle sätta mej i soffan sen med en go muffins och lite kaffelaffe.. även moffa in mej i flufftäcket o bara njuta.

OOps, tjuvsmakade precis en muffins, kan säga att det va en frisk fläkt, nästan som att vrida tillbaka ett par månader... Lite sommartaste :) Funderar på att baka igen inom en snar framtid.. men då kanske det blir saffranssockerkaka eller nått i den stilen... finns mycket gott att baka!

Här är alla mina smarriga muffins och mitt bakförkläde :) Fatta va d kommer ta tid för mej att äta uppa alla dom hahaha! Får kanske ta med nära och kära på picknick eller nått :) hehe snacka om att detta förkläde har gått i generationer, det är min gamlafarmors förkläde. hett! Redan då hade de smak hehehhee <3

 

Nyfiken... skriv gärna vem ni är som kommenterar :) Glad :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken cpförare av den bilen :(. Kakorna ser super goda ut :) och det var ett sött förkläde till dej! :)

2011-11-24 @ 19:48:11
Postat av: Anonym

Ja den föraren skulle man bara velat strypa långsamt! Urk! Ja de blev smarriga. tss.

2011-11-24 @ 19:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0