Mysig dag

Tycker ändå att jag haft en mysig dag med mina underbara kids på jobbet. Även idag har vi lekt i lövhögarna, kastat löv, slängt oss bland alla löv o bara haft allmänt mysigt. Vatt kanonväder me ju :)

Efter jobbet körde jag hem en snabbis och bytte om till träningskläder.. Jippi, äntligen kan ja köra på igen.. fullt ös! Blev 1 timme rask promenix med lutning på löpbandet och 1 timme i gymmet. Idag köttade jag armar och ben.. Kan säga att det känns redan att ja gjort nått bra för kroppen. Efter den superduper varma duschen blev jag hur slapp i kroppen som helst. Ligger just nu nermoffad i soffan med min goa morgonrock och flufftäcke.. Mmm kan säga att man nästan blir lite kramig av sej när man blir såhär slapp :) eller är det bara jag som blir det moahaha! Konstigt!? Lite.. :)

Hade även min älskade mami på en snabbvisit här innan hon skulle med färjan hem, hon hade suttit på kvällsmöte. Alltid trevligt me sällskap <3


Imorgon blir det jobb, ev träning på loket och sen kanske ja ska städa lite grann här hemma.. Kan behövas :) Hoppas på att det bli helt ok väder imorgon, ska nämligen ha utedag med ungarna :) Ja kommer nog njuta oavsett, älskar att va ute i naturen med alla busiga kids. Nu ska jag fakstiskt ta och chilla lite.. mm för det kan jag göra, även om folk inte riktigt tror på det haha! Hoppas ni haft en fantastisk dag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0