Min lediga dag...

idag vaknade jag upp runt 07.00 men låg kvar i sängen o chillade till klockan va typ 09.00. Började faktiskt packa min väska för att slippa dona med det i morgon, skönt. När jag var klar med det körde jag och köpte blommor till farfars grav(röd/vita) och köpte även lite kaffelatte och en grov fralla. Parkerade sedan på en vändplan som låg bortom preem typ. Där möttes jag av en varm och skön sol när jag lutade mig mot bilen och bara njöd av lugnet. Hur bra start på dagen får man ha egentligen, fatta vilket lugn det blev inom mig.. det är inte varje dag :)

Tog 10.30 färjan ut, plockade upp min kära syster för att sedan köra bort till farfars grav. Det va så vackert! Mina blommor från förra gången jag var ute va fortfarande så vackra, där fick min nya blommor göra sällskap. :) När vi kom hem bjöd mami på mat, det blev kycklinggryta och ris! Riktigt smarrigt! Efter den underbart goda maten fick det bli en promenix tillsammans med mami runt gläntan. Laddade ner RunKeeper för att se hur lång tid det tog för att gå och hur många kalorier jag gjorde mig av med.. Fränt! Satte den på walking... Tog ca 49.30 min, 4.46 km och antal kalorier jag gjorde mig av med blev 236 :) Vi gick i en lagom takt, varken försnabbt eller försakta.

Om ca 2 timmar ska jag åka in till stan igen för att lossa ett par skott och även se till att alla utrusning blir nerpackad. Imorgon åker vi runt 12.00 till Eskilstuna, spännande.. Ska bo på hotell, bada bubbelbad och bara chilla kvällen innan tävling. Som det ser ut nu skjuter jag inte förrän kl 13.00 på lördag, skönt!

Hehe älskar mitt jobb :) Nu ringde dem och frågade ifall ja skulle kunna hoppa in extra imorgon, jo men visst 06.15-12, givetvis får ja ju gå 30 min tidigare för att hinna köra in till stan för att sedan samåka med mina andra skyttekompisar.. Just love my work <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till i Eskildstuna! Ska hålla tummarna!

2011-11-11 @ 05:09:35
Postat av: Anonym

tack tack :)

2011-11-11 @ 05:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0