Massa mys

Dagen inleddes med sovmorgon.. På förmiddagen fick ja besök av min kära syster yster, tillsammans hade vi lite glöggmys! Idag va jag på massage ju! Kan säga att det knådades och nöps :) 40 minuter massage. mmm kan säga att ja gick därifrån som en mycket trött person, men med en känsla av lugn och ro :) Haha skrattade lite grann innan Jennie började massera mig.. Hon frågade: - "Emma du tränar va?" ehh ja det gör ja väl... - "ok, det syns och känns, du har ett muskelpaket till rygg" Då bara flinade jag och sa tack :) hahahaha!
Efter att ha masserats klart körde ja hem och började med maten. Till middag blev det ugnsgrillade grönsaker med flingsalt och lax som hade legat och gottat sej med hollandaise såsen.. Mmmm! Vi blev båda mätta och belåtna.. Damn I´m good! Diskade undan all disk med en gång, lika bra :) Skiffade kaffet och värmde på glögg!!! Yeaaah ni läste rätt, glögg igen! :) Mysfaktor 1000! Efter det trevligta sällskapet blev det ett par minuter i soffan tillsammans med min älskade Alice. Efter att ha slappat lite i soffan tog jag mig en varm och go dusch, kan säga en sak... hade kunnat stanna där inne hela kvällen, kände mig nämligen lite frusen innan ja tassade in där.

Planerna för resten av kvällen?! hmmm bra fråga, tar kvällen som den kommer... Känner mig nöjd med denna mysdag, inte varje dag man känner så en måndag haha! <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mysigt med massage :). Ohh en liten muskelknutte nu alltså ;)

2011-11-22 @ 13:43:58
Postat av: Anonym

hehe vad hon sa iallafall :) Ja ser mej inte själv som det hehe

2011-11-22 @ 21:55:08
Postat av: Anonym

Okii.. undra hur du ser på dig själv? :) Kommer det lite träningsbilder snart? :)

2011-11-23 @ 13:45:26
Postat av: Anonym

hehe bra fråga :) Beror på vem som undrar och om ja lägger upp dem här e en annan femma :)

2011-11-23 @ 16:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0