kändes bra

Idag va det tävling igen. Även denna morgonen började bra.

Blev uppstigning 06.30 för att hinna packa det sista och göra sej iordning innan frullen.. Ingenting blev glömt denna gången :) Duktigt! Efter frullen och ut checkningen begav jag mig bort till skyttelokalen, där ja bytte om och laddade inför en riktig utmaning.. Skulle ja öka poängen något eller inte!? Svar jo!!! Jag lyckades! :) Så nöjd 387 & 393 (400) :) Förstår ni hur underbart det kändes då när ja lyckades panga 393 ???? Säsongsbästa me!! Kändes fruktansvärt gytt! Längtat som tusan efter ett par bra resultat o nu kom det! :) Bara för att ja skjöt bra nu kan jag inte slappna av, tävling om 2 veckor igen :) Ska bli spännande o se hur rankingen ändras efter denna tävling :) Måste då bara gnälla över de som har hand om hemsidan.. förtusan, sidan har inte blivit uppdaterad sen 1 månad tillbaka! Skärpning!!

Kan säga att resan hem gick lagom fort ;) hehe vi kom hem tidigare än väntat, sköööönt. Längtat hem efter min misefis Alice <3 och mitt goa flufftäcke, yeaah! Ligger nu i soffan och chillar o laddar upp mina batterier inför morgondagen.. Cääääfen messade mig typ lagom när man kommit till Norrköping eller nått, hon undrade om ja inte hade kunnat komma in till jobbet och täcka upp för en kollega.. Jo svarade jag då, hmm nu i efterhand känner ja, hmm hade vatt skönt att få vila imorgon.. Men.. kom då på att det det va lika bra ja jobbade eftersom ja hade jobbtelefonen hemma hehe.. Så imorgon blir det uppstigning 05.45, roligt!!??? ehh näää kommer typ vara hur trött som helst! Tur ja fick en kortdag iallafall 7.00-12.00 :) Efter jobbet är planen att jag ska åka ut till min underbara pappa o ge honom en farsdag present :) På kvällen blir det antingen träning på loket eller chilledill... svårt val!

Ska bli sååå skönt att få krypa ner i sin egna säng o bara breda ut sej, gömma sej under det goa täcket o alla kuddarna. Mmmm! Kan säga att efter den varma goa duschen ja klev ut ifrån en stund sen kommer nog vara en hjälp på vägen till en god sömn.. Va sååå skönt, sen linda in sig i en handduk som precis togs från den varma handdukstorken :) Lyxigt värre! Nu ska ja kolla på "vem kan slå filip o fredrik"


Kommentarer
Postat av: Anonym

Duktig du var på tävlingen! Grattis!

2011-11-14 @ 08:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0