Helt okej dag

Idag har ja jobbat en kort dag, skönt! Har kännt mig glad och nöjd hela dagen... Alldeles varm i hjärtat... :)

När ja slutade jobbet körde jag ner till färjan för att åka ut till mina nära och kära, mys! Men.. snacka om att det är farligt att åka ut till ön! Grattis Emma du har precis gått upp gått upp 3 kg, den känslan får man när man åker hem efter varje besök :) Idag hade de bakat allt ifrån lussekatter, ischoklad och knäck, redan nu!!! wtf! Har man väl börjat så är det ju svårt att sluta me, fattar inte varför man ska bli itutad en massa onyttigheter nu när ja gått o vatt duktig ett tag :) Känner att ja borde va mer bestämd i mina beslut, svårt att säga nej.. hehe Tack gode att det är jul en gång om året hehe!

     
Ikväll blir det bio tillsammans med Martina :) Som det ser ut nu blir det In time :) Ska bli spännande o se hur den filmen är... Popcorn i massor.. bara man slipper massa dryga fjortisar som håller på att löka sig så e ja nöjd :) Efter bion blir det hem och vila sig inför en fullspäckad dag på jobbet imorgon :) Hoppas ni haft en toppendag! <3


Kommentarer
Postat av: Henke

Oxå kollat In Time å visst den var okii :-). Mycket kakbak, gott! :)

2011-12-02 @ 00:37:45
Postat av: Anonym

Älskar att baka :) ja den va brao

2011-12-02 @ 06:15:50
Postat av: Henke

Synd att man inte kan få smaka av allt gott du bakar... :P

2011-12-02 @ 19:33:54
Postat av: Anonym

Ja det är mkt synd... :(

2011-12-02 @ 22:51:19
Postat av: Henke

Snyft :(

2011-12-02 @ 22:57:16
Postat av: Anonym

Du är förlångt borta Henke :( annars hade du fått smaka allt ka bakat :)

2011-12-03 @ 11:05:56
Postat av: Henke

Så om jag av någon anledning har vägarna förbi eller planerar att komma till karlskrona så är det en dejt? :)

2011-12-03 @ 23:35:28
Postat av: Anonym

Haha gobit!

2011-12-04 @ 06:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0