Här sitter jag och har det bra :)

Efter jobbet idag körde jag faktiskt upp till stan o parkerade min fräna lilla raggabil och märkte att det tydligen va gratis att stå där uppe idag.. :) weei WFT, happy :) Tänk va små saker kan göra en glad tsss. Gick och ögonshoppade lite, köpte det sista inför helgens kommande bravader :) Gick även inom cityhallen en snabbis o handlade det nödvändigaste.

När ja kom hem fick ja en snilleblixt! ey, inte ofta det händer men ändå.. snäll ja e mot mej själv.. Men iallafall.. Började packa en väska med lite sovgrejer o lite finkläder, ska ju på kalas uppe i de småländska skogarna & även göra Ikea när vi ändå e där haha! fett nice! Gav min lilla älskling (Alice, vem annars) mat innan jag åkte och pussade extra mycket på henne.. <3 Tog sedan bilen ner till färjan och hann med halv 4:n, nice.. Så nu ska jag ut och överaska mina älskade föräldrar så kan vi samåka imorgon upp till sjumilaskogen. Jippi! Ikväll vet iallafall jag va ja ska hålla till... yeaahh! I mami och papis bubbelbad!! wihoooo ligga där o bli mör som en trött torsk :) älskar att ligga där i badet, skollhett och bubbel... avis!? hade ja blitt om ja vatt er :)

När ja kommit hem imorgon eftermiddag/kväll blir det halloweenfest hemma hos mej, utklädning är ett måste och ett glatt humör :) Bara älskar att bjuda på mej själv o maskerad e det skojsigaste som finns, även om det tar tid att fixa sig!

Lite kaffelaffe nu när man kommer hem för min onda hals och tända eld i spisen... mmm ska njuta på hög nivå...Shit nu e ja snart framme, ska försöka avrunda lite nu då...Måste bara tacka en underbar kollega för att du hann in på dopp-in kaffe innan vi körde till jobbet, alltid lika trevligt med besök! :) Hoppas ni allihop har haft en fantastiskt dag och att ni får en mysig helg med mycket bus eller godis :) tsss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad ska du klä ut dig till denna gången? :-) Du var ju fin sist på Sliver ;-). Blir ni många på lördag? Hoppas du får roligt!! ser fram emot lite bilder sen -Ler oskyldigt-

2011-11-04 @ 23:25:07
Postat av: Anonym

Detta året blir ja en zombie :) vi blir ett lagom gång. Men man vet ju aldrig haha alltid trevligt med sällskp

2011-11-05 @ 07:42:13
Postat av: Anonym

Låter coolt! :-) Hoppas du har skoj nu då!

2011-11-05 @ 21:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0