God morgon!

Waaaaah idag tog det emot när ja skulle kliva upp... 05.00 skulle mobilen börja tuta för mej, men.. Vaknar oftast alltid före den ändå.. Har nog mellan jämna/ojämna mellanrum kollat på klockan hela tiden för att inte försova mig.. sjukt ! Men så är det alltid när man har öppningen på jobbet, inte bra att försova sej ju... drömde till o me att ja kom försent och att alla stog o väntade på mig, knas!

Tog nog en minut eller två innan ja väl tagit mej upp ut sängen, Alice låg som en jävla stenkloss kvar i sängen.. tittade på mig och somnade sedan om.. fan va bra hon har det... vill me kunna ligga kvar så i sängen och bara få vara och framförallt kunna somna om när man lyckats vakna.
Skönt att sluta tidigt idag, blir till att köra hem och ta en powernap efter jobbet för att samla lite kraft till en skytteträning i eftermiddag. Ohh har en väldans stark känsla på att det kommer va 10000 mille ungar idag som e trötta, förkylda o hungriga på jobbet.. hehe, bit ihop nu!

Vill bli av med min dumma förkylning!!! Så trött på hostandet, snorandet o den jävla halsen som låter som om en kråka satt i halsen.. nej tack! Känner mig som en jävla degklump me nu, inte vatt på loket på ett bra tag nu, får ju separationsångest ;)

Nähe gott folk.. Hoppas på att er helg har varit helt fantastiskt! Nu tar vi nya tag inför en ny vecka med fullt ös, glöm inte bort att andas mellan varven bara :) När ja kommer till jobbet blir det att dra igång lite kaffelaffe så ja vaknar, göra frulle och ta ett par djupt andetag innan det börjar trilla in ungar från alla håll o kanter :)

Hade gärna lagt mej i sängen igen och dratt täcket över huve o somnat om.. Mmmm bara känna hur andetag blir tyngre och tyngre innan man somnar... Lite musik i bakgrunden.. hade även vatt skönt att ha nån att hålla om, förutom mitt täcke :) Varmt och gytt..

Nähe nu får jag allt ta och fixa det sista här innan jag drar till jobbet, hoppas ni får en kanonbra dag! <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du får en bra dag på jobbet <3

2011-11-08 @ 08:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0