God morgon

Morning people! Hoppas att ni sovit kanon! Innan ja somnade då... *stort suck* Ja som va så trött trodde att ja skulle somna snabbt, men oj så fel man kan ha.. Tyckte minsann ja hade gottat in mej ordentligt i mitt härliga flufftäcke :) Skönt! När ja väl somnat ja då drömmer ja givetvis en mardröm som handlar om jobbet.. Drömde att ja va ensam pedagog med typ 3 barn på morgonen och att det kom en mycket märklig man in och bara satt och tittade på oss. Urk! Vilket slutade med att han plockade fram en stor kniv och då började hela cirkusen... Tog barnen och sprang o försöte låsa in oss... Barnen klarade sig undan olyckan efterdom de lyckades låsa in sej, men stackars jag fick ett par knivhugg.. Hur kan man drömma sånthär? Konstigt!! Givetvis klarade sej både barnen och jag i drömmen... :) Kanske ett tecken på att man ska vara mer uppmärksam på löst folk, va vet jag...
Nog snack om den hemska drömmen!

Förutom den knäppa drömmen sov jag faktiskt gott, vaknade dock lite då och då o tittade på hur mycket uret va.. Alltid före mobilen vaknar ja, otroligt.. e nog en orolig själ :) Idag blir det en kortdag på jobbet, skönt! Ska inleda dagen med lite mys och en stor kaffelaffe, vilket aldrig slår fel.. Tänk er själva att komma till jobbet o stormas med pussar o kramar och nån som vill mysa hehe :) Mmmhm! Trivs bra där! Mer värme och kärlek till folket, kan behövas nu när det e mörkt och ruskigt ute!

Hehe nu fick jag upp en gobit i knät som ligger o spinner för glatta livet.. Min älskade katt, vem annars hehe <3 mmm vill me stanna hemma och bara ha det bra o nån som tar hand om mej, hon har det för bra min lilla misefis. Nu ska ja strax köra till jobbet... Hoppas ni får en toppen dag... :) <3 Varm och glad inombord... Nu kör vi fullt ös!  Puss o kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0