Fröken skäll&gnäll

PUST!!
Även om jag började sent idag så möttes jag av ett kaos på jobbet! Ungarna skrek, kastade saker, slogs o hade sej.. Då kom fröken skäll&gnäll o visade va skåpet skulle stå. Alltså hela dagen har ja vatt trött i huve... 10 kids under eftermiddagen, en vikare och en praktikant... då kanske ni förstår hur rörigt det va.. ingen av ungarna lyssnade på varken vikarien eller praktikanten.. Ja säger bara SUCK, för det va verkligen jag som fick ta allt :(  Skäll&gnäll är mitt namn! Efter ja slutade och gick utanför dörren, tog jag ett djupt andetag och klappade mig själv på axeln.. att ja bara överlevde denna dag... Körde direkt och handlade, inne i affären va ja helt tom i bollen och gick fram och tillbaka och tillbaka och fram för att komma underfund med vad ja skulle köpa :) Väl hemma lagade jag lite inbakade champinjoner med vitlökscream, smarre.. blev hur mätt som helst.. Ligger nu helt slut i soffan o kollar på Adam Live. Tycker nästan ja fryser, men det e nog för att ja e trött som en tok :) Ska nog plocka fram flufftäcket o gotta mig.

Imorgon är jag eventuellt ledig, då blir det en promenix, skytteträning och kanske en tripp ut till ön för att samla kraft inför helgen, då det är tävling.. Ska nog även hälsa på farfars grav o chilla lite. :D

Fröken skäll&gnäll har nu gett upp för dagen, ist kommer nu fröken Mys.. Nu ska ja mysa  lite med min Alice <3 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0