En sockerbagare... :)

Jo men visst har ja lekt en sockerbagare idag, på arbetstid :) Idag hade dop-in på jobbet, då föräldrarna fick tillfälle att baka pepparkakor tillsammans med sitt/sina barn i lugn o ro och även kunna prata med oss ifall det skulle va några funderingar. :) Hur mysigt som helst va det... Lite julmusik i bagrunden och en härlig doft som spred sig på hela förskolan, me like! Det blev bland annat isbjörnar, drakar, hjärtan och ödlor av pepparkakor... hehe och nej, jag åt ingen pepparkaksdeg! hehe underbart! Inne i stora rummet blev det lite "Mellis " som föräldrarna fick äta tillsammans med sina barn. Tycker att dagen har varit helt ok när ja tänker efter, ingen panik och ingen stress, helt perfekt. Försökte även sätta upp en gran j*el utomhus med en kollega, men granen levde ju sitt egna lilla liv.. När ja slutade vid 15.30 tittade jag ut genom fönstret, då låg den rackaren ner.. Kan säga att det kommer nog bli ett litet projekt imorgon haha!

Just nu sitter jag och läser en uppsats som skall rättas, kan säga att mina ögon typ går i kors här... Drygt, men ändå... Känner mej som en bitter fröken som letar småfel i arbetet hehe, men hellre  förnoga än slarvig :)

Nu är klockan mycket igen.. damn.. varför ska tiden gå så snabbt för?! Ja som skulle va så himla duktig o träna idag, alltså skytte.. men det orkar ja verkligen inte nu, får ta det i morgon för då slutar ja nämligen tidigt. wihoo! Känner på mig att det kommer bli en lugn kväll utan träning på loket me, ibland behöver kroppen vila ja minsann! :) Soffläge!!

Längtar till då Martina och jag ska ha vår bakdag! Vi har även besämt oss för att gå på bio, vilken det blir det har vi inte redigt bestämt hehe :) Men alltid lika trevligt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0