F*ck off din jädra förkylning!

Jo tack, denna jävla förkylning håller sej kvar.. Idag har jag kännt mig helt upp och nervänd! Höga ljud.. suck.. ljuskänslig.. suck... hela dagen har bara sugit! Kom hem efter jobbet och va galet off och sugen på nått såååå onyttigt.. Ställde mej o fixade ihop en snickerskaka :) frågan är... ??? Är den god??? Har bara tittat på den.. Lovar! Ser äckligt god ut och den är en riktig kaloribomb.. ohh yes it is! :) Yummi!!! Nu står den i kylen och gotar till sej.. Nog snack om kaloribomben..

Just nu ligger jag i soffan och funderar på om ja ska hoppa in i duschen ett tag.. Behöver lite värme och lugn o ro hehe. Men måste se klart på cougar town :) Bara älskar det programmet! <3

Atschoo!! Nää, f*ck off din jädra förkyldning, du kan inte hindra mig att jobba i morgon.. ohh no! Imorgon blir det 08.00-17.00 mmmhm monsterdag! Nu ska ja ta o kurera mig med lite alvedon, nässpray, halstabletter och lite te :)

Hoppas ni haft en fantastisk dag <3 <3 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0