Utmaning...

Japp i morron ska ja utmana mej själv, genom att cykla till jobbet :) Det ska bli spännande.. Mamma och jag satt med kartor och pennor i händerna hehe vi hittade ju tusan hur många vägar som helst till jobbet :) Ska testa olika vägar varje gång tror jag. men i morron ska ja cykla via sjukhuset, gullbernavägen, bakom bilprovningen osv, in till vedeby sen cykla hela stålvägen till jobbet. Imorron ska ja möta mami 7.30 vid färjan och cykla sakta.. börjar inte förrän 9 :) Ska bli intressant och se hur lång tid det tar.. om man blir riktigt varm får man ta sej en dusch på jobbet :) 1 mil till jobbet o 1 mil hem sen efter jobbet blir det bara chill. Lite utmaning för mej måste ja säga och det är en finfin träning... :)

Idag har jag haft det finfint dag, absolut ingent att klaga på.. Underbart väder, utflykt med ungarna (picknick), solat, vatt på aspö en runda och nu väntas hockeyn... Blir läggdax tidigt för att orka trampa till jobbet ;) Hoppas att ni har haft en kanonbra dag!

Sitter allvarligt och funderar på va man ska hitta på till midsommar, alltså alla jobbar ju som ja brukar umgås med. fyfan! Men kommer nog på nått.. Man kan ju inte missa att klä midsommarstången och sjunga smågrodorna o kvacka omkring hehehe. :) Att göra sig en krans att ha runt huvet e ju oxå ett måste och en drink i näven. Vill ha sommar nu...

Nu kommer jag faktiskt inte på nått speciellt att skriva om så jag får väl avsluta lite fint med att skriva... Hoppas ni haft en fin dag och hoppas ni sover lika gott som mej om nån timme eller två :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0