inget planerat

Igår fyllde Nelson år, det blev middag och trevligheter under kvällen så att jag fick ställa bilen där och gå hem efteråt. Det blev ganska chill... :) Idag vaknade ja runt kl 08.00, klev upp och tog mej en promenix bort och hämtade min lilla bil och köpte med mej frallor hem till frulle. Det blev Chai te och fralla, mums! Hade sen ganska halvtråkigt på förmiddagen... runt kl 13.00 åkte vi ut till Sturkö och hälsade på. Stoffe hjälpte till att fixa motorn till bauten och brudarna gick en promenad med hundarna. Det blev kroppkakor till middag och kaffe o kakor till efterrätt :) Runt 16.00 åkte vi hem... Väl hemma blev ja lite rastlös så jag satte igång och städade.. diskade, dammsög, dammade, tvättade, slängde sopor, skurade golvet m.m. ja jössös.. Nu sitter jag i soffan och lökar..ganska trött om ja ska va ärlig. Ljusen är nu tända och har en kopp chai te i handen, va gör man inte för att försöka varva ner lite. Imorron har jag ingenting heller planerat... hmm kanske ska hälsa på päronen eller nått..Det beror nog lite på vilket väder det blir..Blir det regn och rusk e man ju nästan lite sugen på att stanna hemma och kolla film med ett flufftäcke runt om mej. Men men...återstår att se... 

Föresten.. cyklandet till jobbet gick bra, trots att det va delvis jobbiga sträckor. :) Man får se det positivit, det blev träning iallafall hehe.

Nähe nu ska jag nog ta mej en dusch och sen se om ja får liv i den tröttaste människan som finns på denna jord.. Sovit ett par timmar nu.. Wake up!!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0