söndag denna söndag

Vaknade tidigt efter att Ida har sovit över hos mej, myse! Va så skönt att bara ligga och snacka i sängen då vi krypit ner. Så skönt att få lite egentid med min syster yster. Efter att syster yster hade left the building gick jag en liten morgonpromenad. Efter promenaden ringde ja till pöjken för att se om han levde och det gjorde han. Fick göra frulle till 3 pers. Dagen har gått såååå sakta idag... Gick en promenix med Martina idag me och den rundan tog ca 1 1/2 timme. Härligt. Annars har jag diskat, städat, tvättat och bäddat rent idag, fått lite ordning här hemma... Har även hjälp siss med att plocka ner en massa kartoger till bilen som de ska ta ut till Aspö, handlat mat så man överlever ett tag till :) Lämnade min bil på verkstaden idag me, blandade känslor. Stackars min lilla bil :( Hoppas att de kan lösa problemet... Imorron kör syrran mej till jobbet, skönt att slippa bussen på morgonen, men däremot hem lär det bli bussen.. hoppas de har fixat min lilla pärla inom kort.. Jobbigt att behöva anpassa sej efter stadsbussar, bläk! hatar att åka bussar, bättre med eget fordon :)

Nähe nu ska ja ställa mej o glo rakt in i gardroben och fundera ut va ja ska ha på mej i morron.. som det ser ut nu kommer det bli fint väder. Tjing tjong.. nu ska ja pysa,  vill gärna hitta kläderna ikväll så ja slipper stressa med det i morron när ja vaknar. 

Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0