Satans förkylning

Jooo men visst har ja gått o blitt förkyld igen, vem och vad ska ja skylla på denna gången :) Inte vet jag men det har bara kommit på mej smygande! Morr... Hostar ganska mycket och snorar som en jävla öppen kran... Huvudet är inte redigt med mej alla gånger heller, men säg när den är det.. men det liksom dunkar och jag känner mej bara allmänt off för tillfället. Får se hur det kommer gå idag, annars får ja väl va ledig i morgon och försöka vila upp mej lite. Man kan ju tusan inte sova ordentligt på nätterna när det är såhär... En sak är säker, att när ja kommer hem efter jobbet ska ja tusan ta mej en dusch och sedan bädda ner mej själv i min gosiga säng! Vetetusan om jag har nån feber men det skulle inte vara helt omöjligt faktiskt.. Nog snack om denna dryga förkylningen som fortfarande bor kvar inom mej...

Tittar jag ut genom mina välputsade rutor i vardagsrummet kan jag se att det är sol sol sol och åter sol, me like! Men blåser dock lite grann, säkert kalla vindar me, men va gör det när man ska vara inne och jobba mohahah! Såg att dett skulle bli supervarmt på fredag, uppåt 26 grader eller nått och japp... då ska det solas mina vänner! SOLA! Om jag inte ligger nerbaddad i sängen. tsss.

Nähe om jag kanske skulle ta och göra mej lite iordning så jag kan möta dagen, göra barnens dag fullbordad.. he he here I come era små baciller sötnosar! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0