Powernap innan personalmötet

Helt sjukt va tlött ja va när ja kom hem, ändå slutade ja 13.30.. Gick och la mej vid 15.00 tiden och vilade till klockan va 16.30. Men när jag väl skulle blunda började gubbarna som fixar fasaden skrapa bort gammal färg från fönsterbläcken.. ja jössös, härligt när nån skrapar mot plåt.. Snark, jag drog bara täcket över huvudet o låtsades att de inte stog precis utanför mitt fönster hehe. Nu känner man sej lagom vimsig inför personalmötet nu :) Föresten ringde poliserna idag och de skulle jobba på saken sa dem, hmm får se hur de skulle jobba vidare på detta... De skulle väl lämna en massa papper uppåt så att jag har rätt att kunna få tillbaka färgen på bilen, men hur står är chansen att man får det.. aja.. what ever..

Imorgon när ja slutat ska ja satsa på att köpa presenter till min underbara siss ;) Nyfiken eller hur siss?! HAHA
Efter personalmötet ikväll kommer ja nog falla ihop som en potatissäck i sängen.. Upp tidigt då me! wiho.. Nu ska ja köra.. over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0