Ny vecka

Jaha där försvann helgen! Bye!

Under helgen har jag mestadels varit ute på aspö och donat o myst. Har även varit duktig med att ut o gå måste ja säga, gick 1 mil i fredags och 1 mil i lördags + tvätta bilen :) Så skönt! Igår va det en tråkdag, det händer inte alls speciellt mycket. Jag gick upp strax efter att Ida gick upp (hon gick upp 06.00) och tog mej en promenad. När ja kom hem diskade ja, städade, tvättade och handlade. Sen hade jag absolut ingenting att göra.. Tråk!! Slutade med att ja ringde killen och kollade ifall de levde på andra sidan gautan och det gjorde dem, fick över de på frulle och efter frullen stack de o spelade bakistennis. Där stog jag igen och hade tråk, diskade och tog mej en idiotpromenad, då  ja helt plötsligt träffade på min underbaraste Martina som gjorde mej sällskap. 1 1/2 timme tog vår lilla promenad. Vi hade mycket att prata om he he :) Efter promenaden var det lagom dax att ta en dusch och slänga upp benen på bordet och titta på hockey.. Helt oväntat kommer det ännu mer bakisar inramlande genom dörren och jag som trodde vi skulle få ta det lugnt ett tag. Slutade med att 2 av 4 killar somnade på soffan, mycket underhållande måste  jag säga... NOT.. När hockeyn nästan va slut körde jag och lämnade min lilla bil till en verkstad som ska kollla upp bettan lite, så nu känner ja mej helt låst utan bil på nån dag sådär.. aja, när jag lämnat bilen kommer siss med sin bil och hämtar upp mej, för att sedan plocka ner en massa flyttkartonger i bilen sm ska ut till ön. Detta va en kort sammanfattning av helgen!

Idag är det nya tag som gäller...
jobb jobb jobb jobb och vad händer sen? Börjar 7.30 och då kör siss mej til jobbet, vilken ängel.. hon ska lämna blod runt 8 så hon kör mej till jobbet innan.. Love her! Slutar sen runt 15.30 och då ska jag nog hem och vila nåra sekunder innan jag får vika tvätten eller nått. Nu när jag sitter här i soffan och tittar ut så ser vädret helt ok ut alltså, hoppas på att det blir varmt och gott. Imorron ska det iallafall blir bra hett, tur man slutar tidigt då så man kan komma hem och sola lite. :) hehe! Aja, nu ska ja ta tag i det sista här så man ser ut som en människa när man kommer till jobbet.

 Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0