Äntligen fredag...

Verkar bli en helt  underbar dag när jag tittar ut genom rutan, inte ett ända moln på himlen. Och jag känner mej ganska chill så här på morgonkvisten hehe. Har till och med sovit ok, men det va inte konstigt att ja somnade snabbt igår. jobbar 7.30-ca 18.30 sen direkt till ett kalas, va väl hemma runt lite innan kl 22.. men jäklar då va ja duktigt trött. Idag jobabr ja 6.30-13.00 efter det ska ja faktiskt hem och vila en stund innan jag tar tag i allt som behöver göras. Äntligen FREDAG.. som jag längtat!

Jag va ju på Bosu i onsdags och jag kan säga att det känns fortfarande att jag inte tränat vissa kroppsdelar på länge. Alltå min mage...kan ju varken hosta eller nysa förrän träningsvärken påminner sig. :) Skönt, ett tecken på att man fått slita lite.

Nähe nu har jag inte tid att sitta här och skriva, både ungarna och jag behöver ha i oss lite frulle. tut tut nu kör ja till jobbet... :) over and out 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0