Våren är så välkommen

Nu är jag så trött på att behöva pälsa på mej en miljon kläder som får mej att svettas ihjäl. Våren är så välkommen nu! Tvättade bilen ute på ön igår så nu e den iaf mindre smutsig hehe :) underbart. Håller tummarna på att det bli fint väder denna vecka som kommer så man kan grilla lite. Funderar på att dra ut till Saltö eller Stakholmen isf.

Här om dagen var jag på loket och svettades, underbart att röra på döfläsket.. Kan det vara så att beach2011 snurrar runt bland sågspånen i huve?! hmm ja. Ska bli skönt att slippa gå ut i vassen i år igen :) Nu denna sommaren ska det bli massa kanonkulor o sprattelhopp hehe ser fram emot detta alltså :) Vill dock slippa all sjögräs :) Har börjat fundera på om man kanske skulle köpa sej en ny bikini som man kan svänga runt med... wiho! Ohhh en brassestol och en rosapantern i handen skulle inte vara fel, helst med ett rosa paraply till detta! Änsålänge vet jag att ja kommer få 2 veckors semester, håller tummarna på att det är fint väder då. alltså om jag blundar och tänker på sommaren så ser jag att jag ligger i en båt med solbrillor och uppsatt hår och känner hur små brisar nuddar vid mig. Doften av havet, solbränd  hud o kokosolja hehe japp ojojoj vad jag längtar.

Men nu går ju tiden inte riktigt så snabbt, snart April.... :) Några månader, veckor, dagar, minuter, sekunder kvar innan det är sommar. Får ta dagarna som de kommer innan vi är där....

På jobbet flyter det på som vanligt :) Är dock mycket nu med inskolningar och utvecklingssamtal i april... mycket planering... Hoppas på att man får vara kvar betydligt mycket längre där på förskolan eller skolan som de kommer bygga nu framöver. :)

Idag har jag rensat mina gardrober, städat lyan, tvättat och donat.. fullt ösmedvetslös :) Även fått våfflor av Stoffe, smaskens... Skulle ha gått en runda idag i det fina vädret, men det blev inte av, haft många järn i elden känner jag.. Ska sluta stressa, inte bra i längden.. inte sant!? Unna mej en ledig dag,ledig helg då jag absolut inte ska göra nått.. Bara finnas :)

Vill ha sooool soool soool, man blir så glad då!!! Så solen... bring it on! Bye the way.. har sett krokos och snödroppar när jag vatt ute med barnen, fan va underbart... wihooo!

En känsla som jag fått är: Love is in the air! Vår denna vår säger ja! En annan känsla som jag fått är att hur jävla underbart det är att vakna till att solen lyckast ta sig in i sovrummet och träffar just mig ;) sen bara ler den mot mig och säger Emma nu är det banne mej dax att gå upp. Japp.. sen är man uppe kl 7 tiden på morronen om inte tidigare. Ibland är ja tusan sugen på att gå en runda på morronen innan man fixar frulle. kanske ska börja införa detta... iaf då jag inte jobbar, eller då jag börjar sent..hehe får se hur det blir med det.. nu ska jag sluta kackla hehe.. En dusch nu och sen hoppa i säng o snarka lite :) mmmm jobb i morron.. Får se vad veckan har att erbjuda :) nya utmaningar och erfarenheter, shit va nice..  

Får se när ja skriver nästa gång, håll ut till dess :)

   


                                                                          over and out


Kommentarer
Postat av: Svennatasha

You will be hearing from me soon. Thanks

2011-11-02 @ 10:52:41
URL: http://svennatasha.bloghy.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0