Vad tusan är det som händer?

Jag brukar alltid kolla på klockan mitt i natten, fråga mig inte varför. Det är väl mitt undermedvetna som fnissar och viskar att jag ska försova mig eller nått. bläk! Men i natt vet ja inte redigt va ja höll på med. Långt bak i huvet kan jag komma ihåg att ja tittade på klockan flertal gånger, men va hände sen??????
Vaknade av att klockan stog på 06.20 då ja skulle upp, tänkte.. va fan är det mörkt nu?? Nej det ska det minsann inte vara, det va ju mörkt då ja gick upp 05.15, mycket märkligt men ja ja.. Upp skulle ja ju, kollade på klockan på armen, men va fan... vilken tid stämmer egentligen? Öppnade datorn o där stog det 05.15.. Ett stort suck!! Gick ut i köket och tog mej ett glas mjölk o sen förbi spegeln , skulle ja inte gjort.. Hoppade till! Såg suddigt o skumt va det me, men det såg inte bra ut, håret åt alla kanter och påsar under ögonen hehehe. Bara till att lägga sej 1 timme till då o försöka somna om, good luck Emma.

Klev upp 06.15 ist.. orkade inte ligga o glutta på klockan och taket längre. Nu sitter jag i soffan och är färdgstylad för att möta dagen :) fan helt otroligt, hur lyckas man egentligen? Nu ska ja köra till jobbet hehe.. Snark!

Shoppade igår föresten! Igen! Tack för en underbar kväll Martina <3 :)



                                                                            Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0