Träningen fortsätter

Här går det minsann inte att ligga på latsidan!

Precis efter ja slutade 17.45 bytte ja om lite snabbt på jobbet till träningsnarkomanen :) Körde direkt till loket för att bränna lite fett ;) Känns så underbart efter alltså... Fick dock träna själv idag me, Siss va iväg med jobbet och spelade lasergame.

Idag inledde jag träningen med att gå lös på löpbandet iaf i 15 min. Sen fick det bli mage och ben som fick suga på karamellen idag hehe. Efter allt lökande bland vikterna satte jag mej på spinningcykeln och höll igång ett bra tag. 2 timmar på gymmet är ganska lagom eller hur?! va lagom varm när ja skulle hem hehe o har nog klämt i mej 2 liter vatten, inte illa.

Nu hade jag tänkt ta mig en välförtjänt dusch. Sen ska ja unna mej ett par varma mackor, smaskens! Får se om det blir nån träning i morgon eller om jag tar en promenix ist, det märker jag i morronbitti vilket humör jag är på.

Blir sovmorron i morn, börjar inte förrän 9.30 och har stängning i morron me. Ibland suger livet duktigt, för tusan det är fredag i morron då vill man ju bara hem o få va! Lider med kidsen som kommer tidigt och går hem sent, inte knas att de nästan faller ihop när päronen hämtar dem på eftermiddagen.. Fyfan va barn är underbara.. mmmm puss på barnen! :) :) 

                                                                    Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0