Känner mej nästan lite duktig

Efter jobbet idag körde ja hem en snabbis för att dra på mej träningskläderna :) weeei!! Nu ska det minsann bli lite ändring på denna kropp, det har ja bestämt mig för... Va på gymmet 1 tim 30 min, otroligt hehe. lite segt dock att träna själv, men då får man mycket mer gjort än när man har andra runt om sej som man måste kackla med.

Det blev mycket bålträning och kondition, skönt att det inte va så mycket folk där, lagom mycket ;) Lagom är bäst inte sant?! Blev löpbandet som uppvärmning, leka Karl Alfred en stund bland vikterna i slutet blev det till att masa sej upp för alla trappor och sätta sej på en hoj. Blev nog 50 min, lyckades bränna 300 calorier.. inte illa pinkat! Svettigt värre, gick jag inte ner några gram där blir ja besviken hehe.

Väl hemma slänge jag mig på golvet och gjorde 450 situps, låter galet men va tusan ska man göra för att slippa gå ut bland vassen i sommar? Det är så jävla otäckt att gå ut där, vet aldrig om det finns fler folk där, läskiga djur eller så... :) Ida kanske slipper bära mej ut bland vassen denna sommaren då, just nu håller hon nog tummarna för det hehehe!!! love her! En dusch på detta kanske?! hmm svar Ja!!

Ikväll ska jag och min underbara Martina gå på bio, såååå längesen man träffade tösabiten och sjukt längsen man va på bio. Mysigt!! Kommer somna ovaggad ikväll känns det som tssss....

                                                                    Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0